eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
گفتند تخیل تنها راه نجات است،چه بلایی ممکن است سر آدمی بیاید که حتی توان تخیل هم نداشته باشد؟
جسدی از حرف های نگفته در من قبر شده،
کاش بتونیم یه سند پیدا کنیم فکرمونو آزاد کنیم . .
زندگی از اونجایی سخت شد که برای عادی‌ترین خواسته‌هامون کلی صبر کردیم و وقتی بهش رسیدیم هیچ حسی نداشتیم.!
شازده کوچولو:آ دم‌ها کجایند؟! گل‌ِسرخ: باد به اینور و آن ور می‌برَدشان،این بی‌ ریشگی، حسابی اسبابِ دردسرشان شده...!
رفتنت آن‌قدرها که فکر می‌کنی فاجعه نیست؛ من مثل بیدهای مجنون "ایستاده"می‌میرم...
میگفت: درست وقتی که داری تو آتیش میسوزی همه به بهونه آب آوردن تنهات میزارن.
و من ساکنم در شهر فکرو خیال‌ها.
تضاد عمیقی بین من و من هست من ساکت نشسته، چشماش بی تفاوت، کوهم نمیتونه تکونش بده ولی من داره فریاد میزنه، اشکاش از روی صورتش پاک نمیشه، حرف‌ ها و حرکت‌ ها هر لحظه بیشتر کمرشو خم میکنن.
ولی من هنوز ساکتم انگار بام دوخته شده انگار گوشام نمیشنوه
انگار هیچی برام فرق نداره ولی من داره فریاد میزنه که حرف بشه، که صدا بشه، که سکوتو بشکنه، که بگه منم هستم... تضاد عمیقی بین من و من هست..!