eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
دلش می‌خواست حجمی را که در دنیا اِشغال کرده بود کاهش دهد، تا زمانی که دیگر چیزی از آن باقی نماند ؛
اطرافیانش تنهایی‌اش را عمیق‌تر می‌کردند؛ فقط با بُعد سطحیِ او می‌توانستند ارتباط برقرار کنند ..
به انسان ها عادت نکنید!
میگفت: خوشی مگه بیکاره درِ خونه مارو بزنه:))
افسردگی بهترین تعریفش : هیچ کاری نکردنه ! یهو به خودت میای میبینی ؛ ماه‌ها و حتی سال هاست که هیچ کاری نکردی ...
من نمی دانم گناهم چیست آنها فقط به من فهمانده بودند، که من مقصرم .
سبک تر شدیم اما بالاتر نرفتیم... باری ک از روی دوشمان برداشته شد بال هایمان بود...
همه‌ی ما حداقل ، خواسته یا ناخواسته آدم بده‌ی داستان یک نفر بودیم .
از آتش می‌گذریم و از خاکسترها برمی‌خیزیم، رستاخیز می‌شویم و دوباره به طبیعت باز خواهیم گشت، به دل خاک ها. سرنوشت‌مان این است، تکرار و تکرار و تکرار. پیچش این عذاب شیار های مغز را منفجر می‌کند و ما در اوج حماقت به مردابی فرو خواهیم رفت که انتهای آن نقطه ای ندارد هیچکس نمی‌داند بازیچه ی که هستیم و هیچکس نمی‌داند بر ما چه میگذرد.!
مهم ترین چیزی که باید تو زندگی یاد بگیریم : بی خیال شدنه"