eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
به قول نزار قبانی: اگر برای تو خیری داشت،میماند اگر دوستدارت بود،حرف میزد و اگر مشتاق دیدنت بود می آمد:)
چگونه می گذرید از کسی که دیگر نیست؟! خوشا به حال شماها که دل نمی بندید...
حالا گیریم حواست نیست یادتم نیس؟!
‹اغمــٔـا›
من حتی خودمم نمیخوام:)!
من بهتون گفته بودم حالم خوب نیست:)!
طول میکشه تا بفهمی نه نا کافی بودی نه عیب داشتی فقط کنار آدم اشتباه بودی.
ما شخصیت اصلی نیستیم، ما حتی از افراد متفرقه هم نیستیم. ما آدم‌های دور از قصه ایم. نه خبر داریم چه می‌گذرد، نه جهان را نجات می‌دهیم و نه اهمیت می‌دهیم چه خواهد شد. صبح به صبح چای می‌نوشیم و شب به شب سر به بالش می‌گذاریم..
چنتا زخم و نادیده گرفتی فقط به خاطر این که اونی که چاقو دستش بود و دوست داشتی:)؟؟؟
شاید خیلی حرف ها گفته بشه ‌، و خیلی حرف ها نوشته بشه ‌، اما یه چیزایی تو دل آدم میمونه ‌، یه چیزایی به دل آدم.
‏ولی من وقتی می‌بینم برای افرادی که برام مهمن، مهم نیستم، ناراحت میشم دل‌خور نه ها، ناراحت..
مُردَم و نتوانستم بگویم در انتظار تو مُرده ام.