- همون آدمى که الان دارى خودتو
مىكُشى هواشو داشته باشى يه روز
وايميسه تو روت و ميگه :
‹اغمــٔـا›
اونجا که یاس میگه: همه از غریبه خوردن ولی من از خودی ..
اونجا که یاس میگه:
ما مثل دومینو به هم ضربه میزنیم
تو به من ، من به اون ، اون به اون.
‹اغمــٔـا›
؛
الان شديدا به كسى نياز دارم كه بزنه تو گوشم بگه چشاتو وا كن خبرى نيست. خودت باید حلش کنی نباید انتظار داشته باشی بقیه حلش کنن
تو خودت مسئول حال خوبتی ن بقیه.