‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
کاش یه جایی بود شبیه خانه سالمندان که فقط جوانان داخلش زندگی میکردن:))!
این تایمای خوبی که باهم دارید و ازش لذت میبرید حواستون هست که دارید تلخ ترین خاطراتتون رو میسازید؟!
خوبنیستمبیشترازهروقتدیگهایتوو زندگیمخوبنیستمچوننیستمبرایهمه هستمولیبرایخودمنیستم!
کارما میگه : بعضی وقتا باید توو زندگی رنج بکشی ، نه بخاطر اینکه آدم بدی بودی ، بلکه بخاطر اینکه درک نکردی کجا باید دست از خوب بودن برداری.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
اونی ک تا بهش پیام ندی بهت پیام نمیده ، خیلی وقته از زندگیت رفته ،
فقط هنوز خدافظی نکرده:))!