آلزایمر گرفتن نباید زیادم بد باشه
فکر کن یادت میره کی هستی،چی هستی،کجای این دنیایی و چی میخوای
واقعا به این مرحله از زندگی نیاز دارم..
این روزها هوا خیلی غبارآلود است
گرگ را از سگ نمیتوان تشخیص داد
هنگامی گرگ را میشناسیم که دریده
شدهایم:)))
‹اغمــٔـا›
اونجا که علی مصفا میگه: "صبر میکنیم دیگ،صبر نکنیم چیکار کنیم ..؟"
اونجا که شفیعی کدکنی میگه:
دشوارترین شکنجه این بود
که ما یکبهیک به درونِ خویش تبعید شدیم.
میگویند:
خواب خوشی برایت آرزو میکنیم..
خواب خوش به چه دردمان میخورد وقتی گرفتار بیداری دردناکی هستیم.!
عاشق اگر میشوید عاشق رفتار آدمها نشوید.آدمها گاهی حالشان خوب است گاهی بد..
رفتارشان متاثر از حالشان است
عاشق افکارشان شوید افکار حتی در بدترین حالت آدمها هم تغییر نمیکند .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
قطره اشک هایی که از چشمانمان میچکند تنها گواه رنج هایی اند که کشیدیم:))!