eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
آلزایمر گرفتن نباید زیادم بد باشه فکر کن یادت میره کی هستی،چی هستی،کجای این دنیایی و چی میخوای واقعا به این مرحله از زندگی نیاز دارم..
این روزها هوا خیلی غبارآلود است گرگ را از سگ نمی‌توان تشخیص داد هنگامی گرگ را می‌شناسیم که دریده شده‌ایم:)))
‹اغمــٔـا›
اونجا که علی مصفا میگه: "صبر میکنیم دیگ،صبر نکنیم چیکار کنیم ..؟"
اونجا که شفیعی کدکنی میگه: دشوارترین شکنجه این بود که ما یک‌به‌یک به درونِ خویش تبعید شدیم.
از همه فاصله گرفته بود و به سمت خودش میدوید...
میگویند: خواب خوشی برایت آرزو میکنیم‌.. خواب خوش به چه دردمان میخورد وقتی گرفتار بیداری دردناکی هستیم.!
عاشق اگر می‌شوید عاشق رفتار آدم‌ها نشوید.آدم‌ها گاهی حالشان خوب است گاهی بد.. رفتارشان متاثر از حالشان است عاشق افکارشان شوید افکار حتی در بدترین حالت آدم‌ها هم تغییر نمی‌کند .
و ما بین ناگفته‌ها کلافه‌ایم ''
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
قطره اشک هایی که از چشمانمان میچکند تنها گواه رنج هایی اند که کشیدیم:))!
سلام