eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
آخرش میفهمی بی خیالی، تنها راه تحمل رفتار عجیب آدمهاست.!
اونقدری که صَبر کردیم زِندگی نَکردیم . . .
‹اغمــٔـا›
این منم؛ داغ فراوان ز جهانش دیده آنکه جز حکم و تحکم، سخنی نشنیده . .
آن‌که می‌خواهد غمی بردارد از روی دلم کاش دل را از شکاف سینه‌ام بیرون کند . .
حالمان را نپرسید؛ احوالاتمان چندان گفتی نیس.
به اندازه آسمون آغوش داشتم براش و به اندازه اقیانوس ازم دور بود:)))
میدونین ‏من یخورده زندگی تو مشکلاتم دارم.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
از کسی که یهو ساکت میشه نپرسید خوبه یا نه چون یه آدمه که هر لحظه رو به انفجاره:))!
سلام
ما در خیابانی بی‌پایان گیر افتاده و کوچه‌های تکراریِ خاطرات را قدم میزنیم.
از کودکی در گوش‌هایمان نغمه خواندند: سخت خواهد بود، اما تمام خواهد شد. گویا فقط انتظار برای اتمام روزهای دشوار را به خاطر داریم؛ نه ایستادگی و قدم برداشتن برای خاتمه دادن آن‌ها. زندگی تازیانه خواهد زد، اما...؟