eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ما گیاه ِجانمان‌ را با اشک‌ رشد دادیم؛ مـا را از چه‌ می‌ترسانی؟
‹اغمــٔـا›
اونجا که شفیعی کدکنی میگه: دشوارترین شکنجه این بود که ما یک‌به‌یک به درونِ خویش تبعید شدیم.
اونجا که بهروز وثوقی میگه: ما اونجوری که دلمون میخواست زندگی نکردیم، اونجوری زندگی کردیم که مجبور بودیم .
معلوم نیس ته این زندگی چیه ولی همچنان داریم با سماجت خاصی ادامه میدیم..
تمام آرزوهایش را در جعبه‌ای گذاشت، سرش را محکم کرد و دیگر هم سراغشان نرفت !
من هر تیکمو یه جایی جا گذاشتم.چرا تموم نمیشم؟
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
میرم بخوابم ، تکراری نبودم بیدارم کن .
- سپس پرسید حالا می‌خواهی چکار کنی؟ گفت: همان کاری که سال‌ها پیش باید می‌کردم. کنار بیایم؛
دیگه چند سال خوابیدن هم برام کافی نیست. تنها چیزی که میخوام از بین رفتنِ من و به وجود نیومدنمه؛ همین.
خیلی وقته راه رو گم کردیم: نه مقصدی هست واسه پیش رفتن نه توانی واسه ادامه دادن...
همه به جستجوی خانه اند من کوچه ی خلوتی می خواهم بی انتها، برای رفتن .!