گاهی...دلت به راه نیست!
ولی سربه راهی
خودت را میزنی به آن راه و میروی
وهمه چه خوش باورانه فکر میکنند!
که تو "رو به راهی"
زخمت میزنند و چسب زخم تعارف می کنند و اگر دستشان را پس بزنی ، دستِ پیش را می گیرند تا تو در این میان ، مدیونِ آنان شوی.
‹اغمــٔـا›
حرف دل را به که گویم که نکوبد بر سرم؟ همه اول به تسلی و به آخر زخم اند . .
درد یعنی بروی دردسرش کم بشود
بشوی عابر آوارهی افکار خودت . .
هر چند خودکشی راهحل به شمار نمیآید، فکر کردن به آن موقتاً انسان را تسکین میدهد. صادق باشیم: گاهی برای گذر از یک روز دردناک یا یک شب هولناک کمک میکند. امید داشتن به اینکه میتوانیم زندگی را رها کنیم از سختی آن میکاهد.