eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
و مردمِ شهر به مرگِ غریبی مُرده بودند...
میگفت: در چشم هایم چه دیدی؛ که دیگر خوبم هایم را باور نمی‌کنی؟!
ما رنج را احساس نمی‌کنیم، با آن زندگی می‌کنیم !
گاهی...دلت به راه نیست! ولی سربه راهی خودت را میزنی به آن راه و میروی وهمه چه خوش باورانه فکر میکنند! که تو "رو به راهی"
زخمت می‌زنند و چسب زخم تعارف می کنند و اگر دستشان را پس بزنی ، دستِ پیش را می گیرند تا تو در این میان ، مدیونِ آنان شوی.
یجا متنیو خوندم، نوشته بود: من هیچوقت واسه کسی که اَهلم باشه بَد نمیشم!
در انتظارِ اتمامِ غمی عمیقم که ریشه هایم را تا مرزِ جنون سوزانده...
‹اغمــٔـا›
حرف دل را به که گویم که نکوبد بر سرم؟ همه اول به تسلی و به آخر زخم اند . .
درد یعنی بروی‏ دردسرش کم بشود ‏بشوی عابر آواره‌ی افکار خودت . .
بی شک اگر دوستت داشت ، این‌چنین آشفته حال نبودی.
هر چند خودکشی راه‌حل به شمار نمی‌آید، فکر کردن به آن موقتاً انسان را تسکین می‌دهد. صادق باشیم: گاهی برای گذر از یک روز دردناک یا یک شب هولناک کمک می‌کند. امید داشتن به اینکه می‌توانیم زندگی را رها کنیم از سختی آن می‌کاهد.