eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
به هر دل بستنم عمری پشیمانی بدهکارم.
میگفت: آخرین بارهایی که آدم نمی‌دونه آخرین بارن خیلی عجیبن !
ولی هر چی پیر‌تر می‌شیم، از اونی که فکر می‌کردیم قراره بشیم دور‌تر می‌شیم
بچه‌هایِ کوچک را دوست دارم آنان فرصت های از دست رفته ات را یادآوری نمیکنن نداشته‌هایت را به رخ نمیکشند .. هرچه میگویند حرف دلشان است و تورا برای ساعاتی سرگرم و از دنیای کثیف بیرونی دور میکنند بی‌شک همه‌ی انسان ها تا کودکی زیبا هستند ..
نشانه‌ های به‌جامانده از آدم‌ها ... بیش‌ترِ اوقات زخم است:))))
حرفی که تو عصبانیت زده میشه تو آرامش بهش فکر شده.
به قاعده حرف بزن. حرفِ دل، نان تنوری است؛ زود بیرون بیاید، خمیر است و وا می‌رود، دیر بیرون بیاید، سوخته است. وقت دارد حرفِ دل زدن.
شدیم دریچه خونه‌ ابتهاج، فقط آه میکشیم . . .
دلم دل نیست،دریا نیست، مرداب است نه میل زیستن دارد، نه میمیرد.