eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
در دفتر جهان ورقِ باد برده‌ایم:)
مردم به دنیا می آیند تا زندگی کنند اما من هر چه بیشتر زندگی کردم بیشتر آنچه که درونم بود را از دست دادم و کار به جایی رسید که خالی شدم.
ما که دیوار ریخته رو سرمون حالا یه آجرم تو پرت کن، چیمون میشه؟
من و من خیلی وقته باهم مشکل داریم..
و صدایی در اعماقِ وجودمان ، نجات طلب میکند .
«چیزی نیست» عبارتی که وقتی درونمان از همه چیز لبریز است میگوییم.
ـــ چرا همیشه حال همرو می پرسی و به مشکلاتشون گوش میدی ؟ +وقتی من به کمک نیاز داشتم هیچکس پیشم نبود، نمی خوام کسی این حسو تجربه کنه.
از کجا بفهمم وابسته شدم ؟ ـــ تا وفتی که هست نمی فهمی..!
‹اغمــٔـا›
دیدم که برنداشت کسی نعشم از زمین خود نعش خود به شانه گرفتم، گریستم . .
منم آن شاعر درمانده ی خودکار به دست که نداند به چه تشبیه کند دردش را . .
می‌گویی فردا بهتر خواهد شد؛ مگر امروز فردای دیروز نبود؟
توییت امشب: