eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
کاش امروز زودتر تموم شه و فردا شروع نشه:))!
سلام
درنهایت ما میمیریم و روزی که باران ببارد، از گورهایمان درخت‌های دلتنگی سبز میشود.
خوب ترین آدمها بیشتر به دست خودشان می‌میرند...
ما که بد نخواستیم انتخاب از بین بد و بدتر بود!
آدم هرچی بیشتر توی خودش فرو بره بیشتر و بیشتر دور خودش دیوار میکشه و از یه حدی که گذشت، اصلا دیگه بحث خواستن و نخواستن خودش مطرح نیست فقط دیگه هیچ‌وقت نمیشه که از اون حالت بیرون بیاد از اونجا به بعد دیگه تا همیشه توی خودش گیر میوفته.
از بلاتکلیفی بدتر مشخص شدن تکلیفته که مطابق میلت نیست و چاره ای جز پذیرفتنشم نیست‌ . .
راستش واسه من اینکه می‌گن «این نیز بگذرد» آرامش‌بخش نیست. چون نگرانی من بابت نگذشتنش نبوده نگرانیم از اینه که وقتی گذشت، از من چی باقی مونده:)))
چیزی در ما ته‌نشین شده‌است، چیزی به نامِ غم .
کجا باید رفت تا یادِ کسی آنجا نباشد؟