eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه دیدی میل ادما به گم شدن زیاد شده، بدون میخوان یکی بیاد و پیداشون کنه!
من تو دنیای سیاه خودم گیر کردم، من اینجام… درست وسط سیاهی دلم میخواد گریه کنم اما حوصله ندارم، دلم میخواد داد بزنم اما توان ندارم. نشستم،نمیدونم این استراحته یا چی… اما میدونم واقعا نیاز دارم یه تایم طولانی تنها باشم و به کسی و چیزی اهمیت ندم.
نبخشیدن عضوی از ما شده هر روز با کسایی زندگی‌ میکنیم که هرگز نبخشیدیمشون .
تنها برخی از مردم باران را حس می کنند بقیه فقط خیس میشوند . !
‹اغمــٔـا›
چرا زبان بگشایم؟ که دردهای بزرگ به جز سکوت ندارند مرهمی دیگر . .
چند وقتی هست که حال وهوایت خوب نیست گریه کمتر کن گلم، گریه برایت خوب نیست . .
+گذشته ی بعید؟ -رفتنش !
میدونم هیچوقت اون چیز اتفاق نمیوفته ولی قبل خواب دربارش رویا پردازی میکنم و لبخند میزنم اسمش امید نیست، چون امیدی ندارم بهش میگم تلاش مضحکی برای خوشحالی.
اگر روزی این غم تمام شد، شادی را بلدیم؟:)
‹اغمــٔـا›
‏اگر روزی این غم تمام شد، شادی را بلدیم؟:)
این سوال میتونه ته دل آدمو خالی کنه و ساعت ها تو فکر ببرتش‌. شما چی؟ بلدین؟ https://gkite.ir/es/8276221
میگفت: نگران ما نباشید دست‌هایمان را به از دست دادن عادت داده ایم.