حقیقتاً در آخر هیچکس جز خودتون مهم نیست , حواستون باشه خودتونو گم نکنین که یه روزی بخواین در به در دنبال مَن قبلیتون بگردین:)
گاه بیشتر از هروقت دلتنگ مَنی میشوم که از آن ,چیزی بجز یک مشت خاطرهی فرسوده باقی نمانده
فقط کسی که دوست داره و برات ارزش قائله، میتونه وقتی که ساکتی بازم بشنوه تورو..
صبح تا شب به هر نحوی که بود میگذشت ، امّا وقتی که شب میآمد ، همهٔ غصهها و رنجها میآمدند : )!