eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
‏اگر روزی این غم تمام شد، شادی را بلدیم؟:)
این سوال میتونه ته دل آدمو خالی کنه و ساعت ها تو فکر ببرتش‌. شما چی؟ بلدین؟ https://gkite.ir/es/8276221
میگفت: نگران ما نباشید دست‌هایمان را به از دست دادن عادت داده ایم.
‌مدتی هست که حیرانم و تدبیری نیست
من انسان قوی‌ای هستم، ولی گه‌گاهی دلم می‌خواهد، کسی دستم را بگیرد و بگوید: همه چیز درست خواهد شد!
‹اغمــٔـا›
تنهایی یعنی کنار اومدن با خودم:)!
یکی از بدترین دردایی که میشه تجربه کرد:)!
من کلی تحملم با یذره آدم.
راستشو بخوای ما با همه اونایی که نِگات میکردن جنگیدیم فقط زورمون به اونی که تو نگاش کردی نرسید‌.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
باید قبول کرد بعضی چیزا ساختنی نیست، بیخیال شدنیه:))!