eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
آدما اینجورین که دهنتو سرویس میکنن، به مرزِ جنون و افسردگی میرسوننت، ولی یجوری رفتار میکنن انگار که تو یه مشکلی داری .
بدهكارم به خودم به مني كه قرار نبود دلش برای فرداهايی كه نمياد بسوزه! منی كه هرروز از منِ قبلي فاصله ميگيره منی كه ديگه هيچی تو دلش جا نمونده منی كه اين روزا خودشو گم كرده! من فقط به خودم بدهكارم ...
قلبِ من از رنج میترسد؛
تو هرکاری هم کنی باز قضاوت میشی . چون زاویه‌ی دیدِ هرکسی به زندگی از موقعیتِ خودشه!
نمی‌دانم چرا این‌قدر نگران هستم. نگران چه چیزهایی هستم؟ دقیقا نمی‌دانم. فکر می‌کنم دائما دارم چیزهایی را از دست می‌دهم.
گاهی نیاز داریم احمق باشیم .
این من نیز منکر می‌شود مرا..
میگفت: حقیقت رو اگه تو نگی، زمان میگه.
فکر میکردم عادت کردم به درد ولی هربار بیشتر از قبل درد کشیدم:)))