آدما اینجورین که دهنتو سرویس میکنن،
به مرزِ جنون و افسردگی میرسوننت،
ولی یجوری رفتار میکنن انگار که تو یه مشکلی داری .
بدهكارم به خودم
به مني كه قرار نبود دلش برای فرداهايی كه نمياد بسوزه!
منی كه هرروز از منِ قبلي فاصله ميگيره
منی كه ديگه هيچی تو دلش جا نمونده
منی كه اين روزا خودشو گم كرده!
من فقط به خودم بدهكارم ...
تو هرکاری هم کنی باز قضاوت میشی .
چون زاویهی دیدِ هرکسی به زندگی
از موقعیتِ خودشه!
نمیدانم چرا اینقدر نگران هستم. نگران چه چیزهایی هستم؟ دقیقا نمیدانم. فکر میکنم دائما دارم چیزهایی را از دست میدهم.