مزخرف ترین قسمت زندگی اونجاست که: صبح از خواب پامیشی و چیزی که دیشب سعی میکردی فراموش کنی رو به یاد میاری .
‹اغمــٔـا›
تا خرخره از حرف پرم، با که بگویم !؟ این شهر، پر از کور و کر و لال و نفهم است . .
گرچه میخواهم غمت را در دلم پنهان کنم؛
سینه میگوید که مَن به تنگ آمدم، فریاد کن . .
رو به روی آینه می ایستم
و آینه سعی میکند
سعی میکند،سعی میکند
از این همه خرابه چهره بسازد...
تنهایی، آدم رو بزرگ میکنه. اونقدر بزرگ که شاید دیگه هیچوقت تو زندگی هیچکس جا نشی..
زندگیمون شده مثله یه قایق سوراخ. هرچی با سطل بدبختی هارو به بیرون میریزیم، بازم از یه جا نشت میکنه داخل.
گاهى وقت ها بايد خودتان درمان شويد!
پانسمان کردن آدم ها فقط دردتان را بيشتر مى كند.