eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
میگفت: اگه برات مهمم نشونم بده، من هرجا حس کنم مهم نیستم میرم..
ما تمامِ اندوه‌ها را در سکوت گذراندیم؛
مزخرف ترین قسمت زندگی اونجاست که: صبح از خواب پامیشی و چیزی که دیشب سعی میکردی فراموش کنی رو به یاد میاری .
‹اغمــٔـا›
تا خرخره از حرف پرم، با که بگویم !؟ این شهر، پر از کور و کر و لال و نفهم است . .
گرچه میخواهم غمت را در دلم پنهان کنم؛ سینه میگوید که مَن به تنگ آمدم، فریاد کن . .
رو به روی آینه می ایستم و آینه سعی میکند سعی میکند،سعی میکند از این همه خرابه چهره بسازد...
یادم نمی‌آید فقط میدانم در آخرین دوراهی به سمت هیچ رفتم.
تنهایی، آدم رو بزرگ میکنه. اونقدر بزرگ که شاید دیگه هیچوقت تو زندگی هیچکس جا نشی..
‏زندگیمون شده مثله یه قایق سوراخ. هرچی با سطل بدبختی هارو به بیرون میریزیم، بازم از یه جا نشت میکنه داخل‌.
گاهى وقت ها بايد خودتان درمان شويد! پانسمان کردن آدم ها فقط دردتان را بيشتر مى كند.
وقتی به موقت بودنِ همه‌چیز فکر میکنم عمیقاً می‌ترسم.