‹اغمــٔـا›
زیبایی کتاب:
دوستت دارم، نه بخاطر شخصیت تو
بلکه بهخاطر شخصیتی که من هنگام با تو بودن پیدا میکنم.!
‹اغمــٔـا›
؛
نمیدانم طی هزاران سال گذشته، چقدر ویرانی در اثر جنگ و زلزله و طوفان و چیزهای دیگر به بار آمده است، اما سنگینی آوار تمام ویرانی ها را روی سینه ام احساس میکنم..
@AghmaaIliyar_Nemibakhshamet(musicsfarsi.com).mp3
زمان:
حجم:
3.7M
منو تنهام گذاشتی با غمت...!
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
شبا باید زود بخوابی وگرنه همه چی تورو به این نتیجه میرسونه که خودت مقصر همه چیزی:))!
پس از مدتی آنقدر با غم هایت عجین میشوی که بیش از آنکه تو را اندوهناک کنند، می خندانند.
گاهی بی آنکه بفهمی در طول زمان
آدم دیگری میشوی، بیشتر سکوت
میکنی، دیرتر باور میکنی و کمتر میرنجی
ما سخت ترین لحظاتمون رو تنهایی سر کردیم
در حالی که بقیه فکر میکردن حالمون خوبه:)