پس از مدتی آنقدر با غم هایت عجین میشوی که بیش از آنکه تو را اندوهناک کنند، می خندانند.
گاهی بی آنکه بفهمی در طول زمان
آدم دیگری میشوی، بیشتر سکوت
میکنی، دیرتر باور میکنی و کمتر میرنجی
ما سخت ترین لحظاتمون رو تنهایی سر کردیم
در حالی که بقیه فکر میکردن حالمون خوبه:)
تنها چیزی که میتونه کمکت کنه که جای خالی آدما رو حس نکنی یادآوری حرفای سردشونه.!