eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
پس از مدتی آنقدر با غم هایت عجین میشوی که بیش از آنکه تو را اندوهناک کنند، می خندانند.
گاهی بی آنکه بفهمی در طول زمان آدم دیگری میشوی، بیشتر سکوت میکنی، دیرتر باور میکنی و کمتر میرنجی
ما سخت ترین لحظاتمون رو تنهایی سر کردیم در حالی که بقیه فکر میکردن حالمون خوبه:)
تنها چیزی که میتونه کمکت کنه که جای خالی آدما رو حس نکنی یادآوری حرفای سردشونه.!
فراموشی را بستاییم ، یاد انسان را بیمار میکند.
نیاز دارم سرم بخوره به یه جایی و دیگه درد و غمام یادم نیاد .
بعضی ها غیر از جانشان چیزی ندارند همان را هم با هزار زور نگه داشته اند‌...
فاصله‌ها ترسناک نیستن، از آدمهایى بترسین که هیچ وقت دلشون تنگ نمیشه.
و من می‌پذیرم که هرچه می‌خندی زندگی باز هم غم انگیز است:)
میگفت: بدترین آدم اونیه که تو رو آزار میده؛ ولی جوری رفتار میکنه که انگار تو اونو آزار دادی.