eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضی ها غیر از جانشان چیزی ندارند همان را هم با هزار زور نگه داشته اند‌...
فاصله‌ها ترسناک نیستن، از آدمهایى بترسین که هیچ وقت دلشون تنگ نمیشه.
و من می‌پذیرم که هرچه می‌خندی زندگی باز هم غم انگیز است:)
میگفت: بدترین آدم اونیه که تو رو آزار میده؛ ولی جوری رفتار میکنه که انگار تو اونو آزار دادی.
اینکه دارم سعی میکنم جوری رفتار کنم که انگار هیچی برام مهم نیست، خیلی از درون بهم فشار میاره.
و ساده ترین پیچیده‌ی دنیا «انتظار» است.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هر انسانی بالاخره یه روز می‌میره، اما هر انسانی لزوما طعم زندگی کردن رونمی‌چشه:))!
سلام
میگفت: من این قضیه بی معرفتی رو نمی فهمم. اگه من ازت بی‌خبر بودم ینی توام ازم بی‌خبر بودی، پس بی حسابیم.
گاهی تصمیمِ درست غمگینت میکنه..