میگفت: بدترین آدم اونیه که تو رو آزار میده؛ ولی جوری رفتار میکنه که انگار تو اونو آزار دادی.
اینکه دارم سعی میکنم جوری رفتار کنم که انگار هیچی برام مهم نیست، خیلی از درون بهم فشار میاره.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هر انسانی بالاخره یه روز میمیره، اما هر انسانی لزوما طعم زندگی کردن رونمیچشه:))!
میگفت: من این قضیه بی معرفتی رو نمی فهمم. اگه من ازت بیخبر بودم ینی توام ازم بیخبر بودی، پس بی حسابیم.