مراقب ادمایی که بخاطر فراموش کردن یکی دیگه نزدیک میشن باشید، نه اینکه بد باشن شاید دوست داشتنی هم باشن؛
فقط قابل اعتماد نیستن:))
کم حرف شدم؟ نه، فقط فهمیدم هرکس نمیتونه من رو بفهمه، فهمیدم گاهی باید صبر کنم و خودم با مشکلاتم دست و پنجه نرم کنم...
حس میکردم که نه زنده زنده هستم ونه مرده مرده. فقط یک مرده متحرک بودم که نه رابطه با دنیای زندهها داشتم و نه از فراموشی و آسایش مرگ استفاده میکردم...
آدم تا یه جایی واسه نزدیک شدن به آدما تلاش میکنه، از یه جایی به بعدش فقط دور میشه ازشون، دور و دورتر.
ولی بنظرم آدما خیلی خوب میفهمن کی دوسشون داره کی نداره، پس خیلی خودتونو خسته نکنین برای ثابت کردن حستون ..