زمان هیچ گاه دردی را درمان نکرده،
این ما هستیم که به مرور به دردها عادت میکنیم..
یه نفر که بیشتر نیستم، پس
چرا اندازه ی ده نفر خسته ام
و به اندازه ی یه شهر دلگیر؟
و جهنم تنها جای کسانیست
که فهمیدند دوستشان داریم اما
رفتند، الباقی را خدا میبخشد ...