یهو به خودت میای میبینی یه مدته که زنده
نبودی، نه که مرده باشی، ولی زندگیم نکردی.
نه به چیزی تعلق دارم
و نه چیزی متعلق به من است؛
میروم و تنها سایهای از جهان کم میشود.
و به آیندگان بگو که شبِ ما چقدر شب بود و روز و روزگارِ ما چگونه مُرد و پیکرِ رؤیا باختهی ما در کدام درّه یا پستو پرت شد ، رها شد ، لگد شد.
@AghmaaArdalan - Be Vaghtesh (MojiDance).mp3
زمان:
حجم:
6.5M
چیزی نمونده ازم
بسکه دلمتنگ شد:))"
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ما آنجا باختیم که صداقت داشتیم
با کسانی که سیاست داشتند:))!