میگفت: وقتی خیلی ناراحت و افسردم و یکی بهم میگه : اینکه خودت بخوای حالت
خوب باشه کافیه واسه اینکه خوب شی!
بدجوری دلم میخواد پاهاشو بشکنم
و بگم : سخت نگیر بلند شو قدم بزن.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
بیا شلوغش نکنیم، صد سال دیگه هممون
یه خاطرهایم که کسی مارو بیادش نمیاره:))!
واقعیت اینه که آدما راجع به چیزایی
که همیشه داشتن حرفی نمیزنن. اون
چیزی که مدام ازش میگن حسرتاشونه.