eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
احساس میکنم روزامو گذاشتن تو دستگاه کپی و دارن به تعداد انبوه ازش تولید میکنن..
اندوه به گلو که میرسد بغض میشود ؛
و من برای هیچکس و هیچ چیز دیگر عجله ای ندارم .
ماها به روزای خوب عادت نداریم تو شادیامونم استرس آینده رو داریم ...
میگفت: وقتی خیلی ناراحت و افسردم و یکی بهم میگه : اینکه خودت بخوای حالت خوب باشه کافیه واسه اینکه خوب شی! بدجوری دلم میخواد پاهاشو بشکنم و بگم : سخت نگیر بلند شو قدم بزن.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
بیا شلوغش نکنیم، صد سال دیگه هممون یه خاطره‌ایم که کسی مارو بیادش نمیاره:))!
سلام
واقعیت اینه که آدما راجع به چیزایی که همیشه داشتن حرفی نمیزنن. اون چیزی که مدام ازش میگن حسرتاشونه.
آدما فقط باعث میشن بیشتر احساس تنهایی کنم...
میگفت:‌ یادمون نره اونی که رفت برنمیگرده و اونیم که برگشت دیگه مثل قبل نمیشه!.