eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
راهی که میروید به هزاران شوق و اضطراب ما بازگشته ایم از آن خسته و خراب . .
غم که از حد بگذرد دل حس پیری میکند سن هر کس را غمش اندازه گیری میکند . .
داریم از همدیگر می بُریم تنها پناهمان شده خلوت خودمان دور و مهجور و مسکوت!
سالهاست تو را به دل آورده ام اما به دست نه:))
زیاد فکر کردن راجع به همه چیز آدمو داغون میکنه، بضی وقتا بذارید خودش اتفاق بیوفته.
من دقیقا نسخه ی انسانی از هندزفریم که بی دلیل توی هم گره میخورم ....
تنها که میماند، سخت افسرده بود و می خواست کسی را صدا کند تا همدمش باشد اما از پیش می دانست که با دیگران حالش از این که بود بدتر می شد.
از بزرگ شدن فقط حسرت بچگی گيرمون اومد..
ما وکیل خوبی برای اشتباهات خودمون و قاضی خوبی برای اشتباهات دیگرانیم.
در جواب اینکه میپرسند هنوز تنهایی یا نه باید گفت : خسته تر از آنم که دوباره خودم را به کسی یاد بدهم!
ما حتی به دنبال خوشی هم نیستیم تنها میخواهیم قدری کمتر رنج ببریم:)