eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
مظلومانه ترین دلگرمی رو ابی به خودش داد اونجا که گفت: واسه من کافیه اینکه تو از من خاطره داری.
در مقابل درد، هیچکس نمیتواند قهرمان بماند.
هیشکی یهویی نمیره اول شور و شوقش میره بعد امیدش بعد باورش آخر سر هم خودش میذاره میره..
ولی وقتی آدم ميره، ديگه نبايد برگرده چون هيچوقت جايگاه قبليشو نداره !
خستگی فکری آدما رو بیشتر از خستگی جسمی اذیت میکنه‌. .
یه قرص آرام بخشی هم هست خیلی جوابه؛ اسمش «بدرکِ».
میگفت: آدما با دروغ شنیدن خوشحالترن ولی اصرار دارن بگن صداقت براشون خیلی مهمه: )
ناراحتی هایی که گریه نشد سردرد شد ؛
همه چیز درست میشه ولی شاید اون روز نه ذوقی باشه نه رمقی.
همه چی برات زمانی شروع میشه که تصمیم میگیری مثل قبل نباشی..