‹اغمــٔـا›
؛
و مدت هاست خسته ام
اما خودم را روی زمین میکشم
و ادامه میدهم. تمام زندگی ام از
همین ادامه دادن ها، از همین روی
زمین کشیده شدن ها زخم است ...
سالها منتظر اینی که
یکی بیاد حالتو خوب کنه
بیدار شو از خواب لطفا
آدم که منتظر خودش نمیمونه: )
‹اغمــٔـا›
غم که از حد بگذرد دل حس پیری میکند سن هر کس را غمش اندازه گیری میکند . .
نه در برابر چشمی نه غایب از نظری
نه یاد میکنی از ما نه می روی از یاد . .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هیچوقت واسه هیچ کاری دیر نیست
فقط گاهی دیگه ارزشش رو نداره:))!