eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هرگز نمیفهمی یک بدشانسی شما را از چه بد شانسی بدتری نجات داده است:))!
سلام
سالها از بس که خوش بین بوده ام هر کلاغی را کبوتر دیده ام..
تمام زندگی را زیر و رو کردم، نیستم!
باقی مانده روز روی سرم سنگینی میکند.
و خاطراتی که نمی میرند، می کُشند ...
که زنده های امروزی چیزی به جز تفاله یک زنده نیستند گویی که کودکی در اولین تبسم خود پیر گشته است.
دل مراقبت میخواهد، تا دل بماند ..
- چرا امتحان فیزیکت رو افتادی؟ + سوال اول تعریف قانون سوم نیوتن بود - خب؟ + تا آخر امتحان داشتم به این فکر میکردم که طبق قانون سوم نیوتن، حالا که من دوست دارم تو هم باید دوسم میداشتی.
ولی ما برای این همه غمگین بودن خیلی جوونیم!
به چشم خویش دیدم خلافِ هر چه گفتند؛