eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
زندگی حسرت یک شادی معمولی بود ...
هی ادامه دادیم و امیدوارم بودیم آدما عوض شن، هی ذوقمونو کور کردن هی تصورات خوبمونو خراب کردن هی دس گذاشتن رو نقطه ضعفامون که یهو دیدیم دلمون دیگه حسی توش نیس، مُرده.
ما بچه بودیم به بزرگترا خوش میگذشت که.
‹اغمــٔـا›
اونجا که سعدی میگه: به طاقتی که ندارم کدام بار کشم؟
اونجا که نزار قبانی میگه: کاش یکی بود چشمامونو میفهمید..
دو نفر هیچوقت همدیگه رو تو یه زمان به یه اندازه دوست ندارن یکیشون همیشه وقتی به خودش میاد که اون یکی یا حسش وجود نداره یا خودش…
اینو یادت باشه هیچوقت نمیتونی درِ خونه ای رو بزنی که یه روزی همه شیشه هاشو شکوندی.
میگفت: من آدمِ رفتن نبودم ولی خب هیشکیم نگفت بمون!
و چقدر سخت بود دوست داشتن کسی از دور:)))
‹اغمــٔـا›
نه در برابر چشمی نه غایب از نظری نه یاد میکنی از ما نه می روی از یاد . .
در قفل فرو بسته ی غم های دل خویش آن کهنه کلیدیم که دندانه نداریم . .
خستم از هیاهوی آمدن آدم هایی که هیچکدام بوی ماندن نمی دهند.