eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
دو نفر هیچوقت همدیگه رو تو یه زمان به یه اندازه دوست ندارن یکیشون همیشه وقتی به خودش میاد که اون یکی یا حسش وجود نداره یا خودش…
اینو یادت باشه هیچوقت نمیتونی درِ خونه ای رو بزنی که یه روزی همه شیشه هاشو شکوندی.
میگفت: من آدمِ رفتن نبودم ولی خب هیشکیم نگفت بمون!
و چقدر سخت بود دوست داشتن کسی از دور:)))
‹اغمــٔـا›
نه در برابر چشمی نه غایب از نظری نه یاد میکنی از ما نه می روی از یاد . .
در قفل فرو بسته ی غم های دل خویش آن کهنه کلیدیم که دندانه نداریم . .
خستم از هیاهوی آمدن آدم هایی که هیچکدام بوی ماندن نمی دهند.
قبل از مرگت نمیر لطفا!
بیشترین جایی که بودم تو خودم بوده؛
من آدم واقع بینی هستم اما به امثال من میگن بدبین!
تمایلی به ارتباط با آدم ها ندارم کاش غاری، قبری، چیزی برای خودم داشتم.