یه چیزی وسط روزا و شبام کمه، یه حسی مثل نداشتن دست راست یا پا و خب چیزی که کلمه ای برای وصفش نمیشه پیدا کرد یه جای خالی خیلی بزرگ و عمیق ..
‹اغمــٔـا›
در قفل فرو بسته ی غم های دل خویش آن کهنه کلیدیم که دندانه نداریم . .
زحمت چه میکشی پی درمان ما طبیب؟
ما بِه نمیشویم و تو بد نام می شوی . .
گاهی کاری با تو میکنند
که آدم از آدم بودنش خسته میشود
بیشتر از همیشه دلش میخواهد برود
احساسش را بردارد و بریزد دور
هی روی آن قدم بزند ...
@AghmaaYadam Narafteh.mp3
زمان:
حجم:
3.6M
جای خالیت با هیشکی پر نمیشه: )"
#بگوشیم🌱