eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
چه هوای خوبی است امروز؛ چنان خوب است که نمی‌دانم چای بنوشم یا خودم را دار بزنم!
هرچه انسان تر باشیم زخم ها عمیق تر خواهند بود.
هی میخوام برگردم ولی بعد یهو یادم میاد اونی که رفته من نبودم..
آدما نمیان که بمونن اونا میان که بهت برسن و ازت بگذرن.!
متخصص پرورش مار در آستینیم.
من نمیمیرم از یک اتاق به اتاقی دیگر میروم از روی یک صندلی بلند میشوم و بر صندلی دیگر می نشینم مرگ به همین سادگیست:)
میگفت: من بلد نیستم حالتو خوب کنم ولی میتونم باهات غصه بخورم...
از یه جایی به بعد دیگه منتظر هیچکس نیستی چون برای رسیدن هر کسی دیر شده ..
کسی که بتونه تنهایی خوشحال باشه خیلی وقته آب از سرش گذشته.
بابا بزرگم ۸۰ سال عمر کرد. این آخریا هرموقع میدید ما ناراحتیم، میگفت: ببین من تا تهشو دیدم، تهش هیچی نیست: )