eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
از یه جایی به بعد دیگه منتظر هیچکس نیستی چون برای رسیدن هر کسی دیر شده ..
کسی که بتونه تنهایی خوشحال باشه خیلی وقته آب از سرش گذشته.
بابا بزرگم ۸۰ سال عمر کرد. این آخریا هرموقع میدید ما ناراحتیم، میگفت: ببین من تا تهشو دیدم، تهش هیچی نیست: )
این روزا خوشبختی هم رفته دنبال بدبختیاش.
روحم خستس زندگیو بیخیال؛
هر کسی باید یک نفر را داشته باشد تا حالش از تنهایی درد نکند!
ولعنت به همه کسانی که بعد از خودشان بقیه را غیر قابل تحمل می کنند ...
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
اگه بخاطر اینکه خودت هستی دوست ندارن بیشتر خودت باش:))!
سلام
آن قدر حس تنهایی دارم که انگار یکبار توسط تمام آدم‌ های دنیا ترک شده‌ ام.