eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
گاهی اوقات باید آدما رو تنها گذاشت تا خودشونو پیدا کنن ، در غیر این‌ صورت فقط بهت آسیب میزنن: )
آدما همیشه میفهمن رفتارت فرق کرده ، ولی هیچ وقت نمیبینن چی کار کردن که باعث شده عوض بشی . . . !
ولی آدم از یه جایی به بعد از دلتنگی زیاد خسته میشه؛
کاش وقتی عصبانیم اخلاقمو با بقیه آدما تغییر ندم اونا گناهی نکردن که من عصبیم ! .
بی دینِ بی دینم اگر ایمان شما هستید نامردِ نامردم اگر مردان شما هستید ! ترجیح میبخشم از این پس بی خدایی را ! وقتی که انسانهایِ با قران شما هستید ! ای لکه هایِ ننگ بر پیشانیِ تاریخ من نیستم انسان، اگر انسان شما هستید !
همهٔ انسانها به طور یکسان محکومند که روزی بمیرند ایستاده مُردن بهتر از زانو زده زیستن است !
یه طرفه بودن میتونه همه چیو خراب کنه از جاده بگیر تا احساسات …!
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
یروز از دست مهم‌ترین آدم زندگیت پیش دشمنت گریه میکنی:))!
سلام