واژه هایت را به دار بیاویز
باور کن مرگ برایشان بهتر از
نادیده گرفته شدن یا درک نشدن است
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
حال بدمونو همیشه مدیون کساییم
که هر کاری کردیم حالشون خوب بشه:))!
شازده کوچولو پرسید : تو با این همه خوبی چرا دیده نمیشی؟
روباه گفت : آدما یا نمی بیننت یا همون طوری که دوست دارن می بیننت.!