eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ای کاش کسی می آمد و غم ها را از قلبِ اهالی زمین بر میداشت:))
آدم به آدم میرسد ما کوه بودیم.
واژه هایت را به دار بیاویز باور کن مرگ برایشان بهتر از نادیده گرفته شدن یا درک نشدن است
یه دونه دل داریم اونم همش باید بگیره؛
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
حال بدمونو همیشه مدیون کساییم که هر کاری کردیم حالشون خوب بشه:))!
سلام
که مُرده بودیم و هنوز این زندگی جان داشت.
ما انقد واسه به دست آوردن از دست دادیم که دیگه خسته شدیم آقای قاضی:)
تحمل میکنم با زخم چون ‌مرهم نمیبینم...
شازده کوچولو پرسید : تو با این همه خوبی چرا دیده نمیشی؟ روباه گفت : آدما یا نمی بیننت یا همون طوری که دوست دارن می بیننت.!