‹اغمــٔـا›
هیچکس نیست که باری ز دلم بردارد عاقبت داغ و غم و درد کُنَد نابودم . .
آنچه میخواهم نمیبینم
و آنچه میبینم نمیخواهم . .
همه ى ما ناقلِ يک بيمارى هستيم
توهمى كه به آدمها ميدهيم
تا فكر كنند بعدِ رفتنشان
زندگيمان هم تمام ميشود!
بعضی وقتها معمولا اواسط شب
شماره تلفن خودش را میگیرد
تا مطمئن شود که واقعا وجود دارد...
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
فرصت بدید آدما دروغ بگن در حالیکه حقیقتو میدونید اینطوری راحت تر میتونید اونا رو حذفشون کنید:))!