eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
دلخوش نبوده ام به کسی چون که پشت من جز سایه ی سیاه خودم هیچ کس نبود!
جای خالی ما کوچیکه زود پُر میشه: )
حقيقت اينه كه من هيچی حس نميكنم.
زمانی از دست دادن برای من فاجعه بود بعدها آنقدر از دست داده بودم که به مرور یاد گرفتم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارم.!
‏ما که نخواستیم یه روز خوب بگین یه روز بدتر نیاد .
ضربه دیدن به این صورت هستش که یکی از غریبه میخوریم ده تا از خودی صد تا از خودمون.
زودتراز آنکه بخواهی فاصله بگیری رفته ام.
مثلا ‏یکی از بی اهمیت ترین آدمای زندگیِ یکی از مهم ترین آدمای زندگیت باشی..
یه آدمم با باورای از دست رفته با حس بد از خوبی کردن بیجا بی میل برا آشنا شدن با آدمای جدید یه آدم که یخ زده احساساتش سرده، سِر و سرد.
اینجایی که ما نشستیم زندگی آنتِن نمیداد.