eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
آدم برای کسی است که دوستش دارد ، چه در کنارش باشد ، چه نباشد.
او هیچ وقت مسائل را چندان جدی نمیگرفت و من فکر میکنم ، احتمالاً همین باعث نجاتش شد !
انسان تغییر میکنه؛وقتی قلبش آسیب میبینه.
کسی چه میداند چند نفر در بستر هایی جدا ازهم یک دیگر را در آغوش گرفته و به خواب رفته اند؟(:
آدم چقدر خالیست از خودش ، وقتی پر است از یادِ کسی . . .
مبتلا به تنهایی ام، آدم ها اثر نمیکنند. !
‹اغمــٔـا›
حقیقت اینه که شخصی که با عصبانیت رفته ممکنه دوباره برگرده. ولی شخصی که با لبخند رفته دیگه هیچوقت اونجا نخواهد بود .
در من انسانِ سردرگمی‌ست که نه زندگی میکند و نه میمیرد : )!
حال اون بدبختیو دارم که داشته راه میرفته توی خیابون یه سرنگ رفته کف پاش هم معتاد شد هم ایدز گرف ..