eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
و درد به استخوان هایمان نفوذ کرده بود ، اما هنوز لبخندی به درازای آسمان بر لب داشتیم.‏
چیزی رویِ سمت چپِ سینه‌اش سنگینی میکرد.
هر یک از ما آهنگِ رنج کشیدن خودش را دارد:)
کاش آخر این مرگ "زندگی" باشه . .
من هیچ‌وقت اون رفیقی نمیشم که هر روز بهت زنگ می‌زنه ولی همیشه اون رفیقی میمونم که وقتی کل دنیات رو سرت خراب میشه می‌تونی بهش تکیه کنی...
جوریه که هم تنهام هم کلی آدم میشناسم، حوصلم سر میره اما نه حال خودمو دارم نه بقیه راستش حال تایپ کردنم ندارم .. حتی حال ندارم وقتی هندزفریم تو گوشمه آهنگ پلی کنم! غمگینم ولی حال گریه ایناهم ندارم.
من دیوار ریخته روم تو اجر پرت میکنی؟
‹اغمــٔـا›
؛
دیگه کسیو نمیشه جدی گرفت؛ یعنی کسی اونقدر واقعی نیست که بوی موندن بده، کسی اونقدر شبیهت نیست که بتونی از بغضات واسش بگی، کسی اونقدر دوستت نداره که از جهان نترسی، کسی نیست! این دنیا از درون خالی شده.
بیشتر از خاطرات خیال پردازی هایی که کردیم درد دارن ..