دیگر سراغم را نگیر.. خودَم را جایی در این زندگی
گم کرده ام، دنبالم نگرد پیدایم نمیکنی.
خودتونو با جمله "دوسم داشت" گول نَزنید،
هیچ آدمی بیخیالِ کسی که دوسِش داره نمیشه.
‹اغمــٔـا›
میدونی تنهایی چه شکلیه؟
وقتی احساس من شبیه احساس کسی نیست، مطلقاً هیچ کس نمیتواند بفهمد درونم چه میگذرد؛ این یعنی تنهایی : )