eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سختی‌ها را جدی نگیر...! اصلا بگذار از این همه خونسردی‌ات تعجب کند. بگذار بداند تو بیدی نیستی که با این بادها بلرزی! اصلا تا بوده این چنین بوده، سختی‌ها همین را می‌خواهند می‌خواهند جدی بگیریشان،آن‌وقت دست بگذارند بیخ گلویت و نگذارند آب خوش از گلویت پایین برود! اما تو مثل همیشه آرام باش، مثل همیشه بخند، سخت باش، اما سخت نگیر. بگذار سختی با تمام وجودش احساس کند، که هنوز هم کسی در این گوشه از دنیا، سخت تر از خودش پیدا می شود. تو قوی باش... فقط همين!!
تو زندگی هر کسی یه روزی یکی میره که بعد اون رفتنای بقیه اهمیتی نداره دیگه! به قول رشیدی‌سمرقندی : "چون بی تو گذشت ، بگذرد بی‌دگران..."
جمجمه اش را فشار میداد. داد و فریادِ در سکوت اورا دیوانه کرده بود. لحظه ای چشمانش را بست و به داخل سیاهی پرواز کرد.
-اره من خیلی وقته توی جنگِ با خودمم ..
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هر وقت از بین قلب و غرورت ؛ قلبت رو انتخاب کردی مطمئن باش هردوش میشکنه:))!
سلام
اگه بخوام وضعیتمو توصیف کنم، باید بگم؛ دریا طوفانیه، قایق سوراخه، پارو شکسته. ولی انگیزه زیاده خیلی زیاد . .
عصبانیت رابطه مستقیمی با دلتنگی آدما داره:))))!
ازم نپرس چرا بی دلیل گریه میکنم من برای توضیح این حجم از دلتنگی خیلی نابلد و لالم.