سختیها را جدی نگیر...! اصلا بگذار از این همه خونسردیات تعجب کند. بگذار بداند تو بیدی نیستی که با این بادها بلرزی! اصلا تا بوده این چنین بوده، سختیها همین را میخواهند میخواهند جدی بگیریشان،آنوقت دست بگذارند بیخ گلویت و نگذارند آب خوش از گلویت پایین برود! اما تو مثل همیشه آرام باش، مثل همیشه بخند، سخت باش، اما سخت نگیر. بگذار سختی با تمام وجودش احساس کند، که هنوز هم کسی در این گوشه از دنیا، سخت تر از خودش پیدا می شود. تو قوی باش... فقط همين!!
تو زندگی هر کسی یه روزی یکی میره
که بعد اون رفتنای بقیه اهمیتی نداره دیگه!
به قول رشیدیسمرقندی :
"چون بی تو گذشت ، بگذرد بیدگران..."
جمجمه اش را فشار میداد.
داد و فریادِ در سکوت اورا دیوانه کرده بود.
لحظه ای چشمانش را بست و به داخل سیاهی پرواز کرد.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هر وقت از بین قلب و غرورت ؛ قلبت رو انتخاب کردی مطمئن باش هردوش میشکنه:))!
اگه بخوام وضعیتمو توصیف کنم، باید بگم؛ دریا طوفانیه، قایق سوراخه، پارو شکسته.
ولی انگیزه زیاده خیلی زیاد . .
ازم نپرس چرا بی دلیل گریه میکنم من برای توضیح این حجم از دلتنگی خیلی نابلد و لالم.