آرزو کن که آن اتفاق قشنگ بیوفتد...
رویا ببارد ،
دختران برقصند ،
قند باشد ،
بوسه باشد ،
خدا بخندد به خاطر ما
ما که کاری نکرده ایم ...
حال بد را نباید نوشت.
بنویسیم که چی
چه کسی میخواند
اصلا برای کسی اهمیت دارد
حال بد را فقط باید سکوت کرد.
سکوت کرد و در سکوت جان کند.