اما من به این نتیجه رسیدم بزرگی ربطی به سن نداره......فشار روحی،غم و اندوه آدمارو چندسال بزرگ و پخته میکنه !
‹اغمــٔـا›
؛
من هرگز به قدر کافی با خودم حرف نزده ام، هرگز به قدر کافی به حرف هایم گوش نداده ام،هرگز به قدر کافی به خودم جواب نداده ام، هرگز به قدر کافی به خودم دل نسوزاندهام .
من به لباس های جدید، به شهر جدید، به آدمای جدید و به یه زندگی جدید احتیاج دارم:)
‹اغمــٔـا›
-روحی بیمار در جسمی امیدوار؛
-ولی تو حواست نبود منم دیگه تلاشی نکردم؛