آدم باید تا وقتی ذوقش را دارد به چیزی که میخواهد برسد. بعدش میشود مثل نباتی که در چای سرد انداختی؛ هرچقدر بزرگ باشد و هرچقدر که هم بزنی، دیگر آن شیرینی که انتظارش را داری نمیدهد...!
این حس که خودتم نمیدونی چته، اینکه نمیدونی چطور توضیح بدی به آدما که نمیدونی چته، که دلیلی برای غمت پیدا نمیکنی ولی غمگینی: )..
‹اغمــٔـا›
من چیزی را از دست دادم که
تا به حال نداشتم
هنوز دردناک بود، به همان اندازه بد.