eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
وَ چه‌ آرام‌ در تنهایی‌ام کشته شدم:)
احمقانه ترين اشتباهى كه امكان دارد هر آدمى در زندگى اش بكند اين است كه پيش خودش فكر كند كسی كه یک بار به او صدمه زده دوباره اين كار را نخواهد كرد . . . !
امسال با آسمان قراداد بستم! پاییز هر چه ابر دارد برای خودش نگه دارد... چشم‌های من جای ابرها میبارند... فکر کنم سال پر آبی پیش روست.
گاهی گفتن "حالم خوب نیست " یا "حالم بد است"دقیقاً بیان حال من نیست حال بد گاهی حسی غریب است مثل حال امروز من: حس میکنم عروسکی رها شده، گوشۀ حیاط متروکه‌ای‌ام که باران خیس و گلی‌ام کرده و دیگر امکان ندارد در دلی، جایی داشته باشم:)!
جا مانده ایم، حوصله شرحِ قصه نیست.
اگر راستش را بخواهید حتی ذره ای حسِ زنده بودن در من وجود نداشت و من ، تنها نفس می‌کشیدم !"
قلبمان که نه؛ تمامِ ما شکسته بود.
در لحظه ی آخر چشاشو بست و داد زد: کسی دردمو حس نکرد . . بعدش نبود تا کسی دردش را حس کند.!
‏بعد از نیمه شب همه چیز آروم میگیره، جز قلب !
و اما انکار ناپذیر ترینِ انکار ها ,انکارِ دلتنگی بود: )
بعد از تو لای زخم‌هایم استخوان کردم .