احمقانه ترين اشتباهى كه امكان دارد هر آدمى در زندگى اش بكند اين است كه پيش خودش فكر كند كسی كه یک بار به او صدمه زده دوباره اين كار را نخواهد كرد . . . !
امسال با آسمان قراداد بستم!
پاییز هر چه ابر دارد برای خودش نگه دارد...
چشمهای من جای ابرها میبارند...
فکر کنم سال پر آبی پیش روست.
گاهی گفتن "حالم خوب نیست " یا "حالم بد است"دقیقاً بیان حال من نیست
حال بد گاهی حسی غریب است
مثل حال امروز من:
حس میکنم عروسکی رها شده، گوشۀ حیاط متروکهایام که باران خیس و گلیام کرده
و دیگر امکان ندارد در دلی، جایی داشته باشم:)!
اگر راستش را بخواهید حتی ذره ای حسِ زنده بودن در من وجود نداشت و من ، تنها نفس میکشیدم !"
در لحظه ی آخر چشاشو بست و داد زد:
کسی دردمو حس نکرد . .
بعدش نبود تا کسی دردش را حس کند.!
#دست_نوشته