eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‏بعد از نیمه شب همه چیز آروم میگیره، جز قلب !
و اما انکار ناپذیر ترینِ انکار ها ,انکارِ دلتنگی بود: )
بعد از تو لای زخم‌هایم استخوان کردم .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
اونی که بخواد بره با 40 تا گره طناب هم میره..برای موندن یه تار مو هم کافیه:))!
سلام
دلتنگ ها بهتر میدانند که خواب یک نیاز نیست تنها یک بهانه است ! تا آدمی به شب پناه ببرد...
گاهی اوقات به خودت میای میبینی هیچ امیدی نداری، هیچکس منتظرت نیست، هیچ دلخوشی تو زندگیت نیست فقط خودتی و یه حجم عظیمی از تنهایی .
بشنو مرا، فریادی از جنس سکوت دارم . !
میگفت:
‹اغمــٔـا›
میگفت:
هیچ آدمی هیچوقت مارو کاملا ترک نمیکنه، همیشه یه تیکه از وجود اون آدم در ما باقی میمونه و نمیذاره دیگه هیچوقت اون آدم قبلی بشیم:))).
" ما دیر آمدیم یا زود ...! هرچه بود،به موقع نیامدیم....