‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
اونی که بخواد بره با 40 تا گره طناب هم میره..برای موندن یه تار مو هم کافیه:))!
دلتنگ ها بهتر میدانند
که خواب یک نیاز نیست
تنها یک بهانه است !
تا آدمی به شب پناه ببرد...
گاهی اوقات به خودت میای میبینی هیچ امیدی نداری، هیچکس منتظرت نیست، هیچ دلخوشی تو زندگیت نیست
فقط خودتی و یه حجم عظیمی از تنهایی .
‹اغمــٔـا›
میگفت:
هیچ آدمی هیچوقت
مارو کاملا ترک نمیکنه،
همیشه یه تیکه از وجود اون آدم
در ما باقی میمونه
و نمیذاره دیگه هیچوقت
اون آدم قبلی بشیم:))).