eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
مگ ماها چقد مبهم بودیم ک کسی درکمون نکرد؟!
حس می‌کنم درونم چند نفر وجود دارند؛ یک نفر بلند می‌خندد و دیگری تلخ اشک می‌ریزد و سومی به هیچ‌چیز اهمیت نمی‌دهد ..
- می‌گفت :در همسایگی ما زنی بود ، که تمام دردهایش را پشت آرایش غلیظی پنهان می کرد ... اماهمیشه ، بُغض در صدایش ، تمام معادلاتش را می ریخت بهم !'
برو به همه بگو که اسمت قسم راستمه:))!
سطح تحملم برای حفظ روابطم با کسایی که دوسشون دارم خیلی خیلی بالاس ولی به همون نسبت وقتی بگذرم برای همیشه گذشتم !"
وضعیت زندگیمون اینجوریه که دو دقیقه میخندیم، دو ماه تاوانشو پس میدیم..! دو کلمه حرف میزنیم، دو هفته منظوری که ازش داشتیم رو توضیح میدیم تا کسی بد برداشت نکنه..! دو قرون پول خرج میکنیم، دو سال کار می‌کنیم بخاطرش..! یه بار عاشق میشیم و یه عمر درد میکشیم: ).
ما از آنها که دلداریشان میدادیم غمگین تر بودیم..
‹اغمــٔـا›
من دیگه حرفامو نمیزنم... میبوسم میذارم تو گلوم ! #دست_نوشته
دستشو انداخت دور گردنش و گفت: ببخشید که بهم دروغ گفتی:)!
ذهن من بعضي وقتا منو ميترسونه!