و چقدر غمانگیز است؛
این که آدم بخواهد تمام وقت مراقب خود باشد،
تا آنچه را احساس میکند به زبان نیاورد.
-جین وبستر
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
باور کنید آدما توپ بسکتبال نیستن که بزنیدشون زمین امتیاز بگیرین:))!
بهش بگو دوسش داری؛
چون تو نگی یکی دیگه میاد
با اینکه مثل تو دوسش نداره
ولی دلشو برده